Доставка і оплата
1. Доставка по Україні 2. Доставка по обласним центрам 3. Час і вартість доставки 4. Умови оформлення доставки 5. Узгодження часу доставки з отримувачем 6. Доставка в Польщу 7. Доставка сюрприз 8. Доставка в свята і передсвяткові дні 9. Оплата замовлення 10. Публічна оферта 11. Франчайзінг
Flowers.ua – це єдина мережа партнерів з власною кур’єрською службою, що гарантує доставку квітів та подарунків по всій Україні вчасно та в належному вигляді. Стирайте кордони і долайте відстані з нами! Доставка квітів здійснюється 365 днів на рік, включаючи святкові і вихідні дні. Ми із задоволенням здійснимо доставку надання послуг високої якості.
1. Доставка по Україні
Ми здійснюємо доставки по Україні протягом 2-х годин з моменту оплати замовлення. Можливо і швидше! Для уточнення часу доставки, ви можете звернутися до наших менеджерів. Винятком можуть стати складні композиції або кошики, на виготовлення яких може знадобитися трохи більше часу. (Найближчий час доставки вказано на сторінці кожного товару). Доставка може бути здійснена на домашню адресу, робочу адресу, в готель, в ресторан і т.п., а так само без адреси – зателефонувавши одержувачу.
2. Доставка по обласним центрам
- При замовленні менше 500 грн доставка сплачується окремо і становить 129 грн.
- Доставка квітів у населені пункти по області оплачується окремо і не входить у вартість букета.
Більш детальну інформацію Ви можете отримати на сайті, вибравши потрібний регіон доставки, або уточнити у менеджера.
Оскільки квіти і кошики фруктів – це швидкопсувний продукт, то компанія залишає за собою право зміни складу і зовнішнього вигляду товару на 20-25% зі збереженням загального вигляду і вартості компонентів.
3. Час і вартість доставки
Доставка замовлень здійснюється у зручний для Вас час. Час можна вибрати в кошику при оформленні замовлення. Доставка можлива:
Увага! При високій завантаженості доріг (8 балів і вище за даними Google Карти) час доставки гарантувати неможливо. Сподіваємося на Ваше розуміння!
4. Умови оформлення доставки
- Доставка день в день
Доставки день в день по Україні приймаються до 17:00 поточного дня.
Для здійснення оперативної доставки замовлення, в день його розміщення, ми рекомендуємо проводити оплату максимально швидко (бажано оформляти замовлення в першій половині дня). Чим ближче до вечора (за часом одержувача) надійде оплата, тим вища ймовірність перенесення доставки на наступний день.
- Доставки на ранковий час (07:00 – 9:00)
Приймаються до 17:00 попереднього дня.
Доставки замовлень сплачених після 17:00 за київським часом, за умови ранньої доставки на наступний день, можуть бути перенесені на більш пізній час з отриманням згоди від замовника.
5. Узгодження часу доставки з отримувачем
Доставка здійснюється за попередньою домовленністю по телефону з Вашим одержувачем!
Ми розуміємо важливість збереження сюрпризу перед Вашим одержувачем, тому ніколи не повідомляємо, що конкретно буде доставлено. Як правило, говоримо про доставку посилки або рекомендованого листа.
6. Доставка в Польщу
Ми можемо здійснювати доставку в містах Краків, Варшава, Вроцлав, Лодзь та Катовіце, також можемо уточнювати можливість доставки в інші міста Польщі. Замовлення необхідно оформляти заздалегідь, але не пізніше, ніж за добу до бажаної дати доставки. Після оформлення замовлення ми зв'яжемося з Вами і уточнимо деталі доставки в потрібний Вам регіон. При оформленні замовлення в Польщу не забувайте враховувати різницю у часових поясах.
Оформляючи доставку, необхідно враховувати деякі особливості та традиції цієї країни. Доставка у неділю, а також в дні державних і релігійних свят не здійснюється. Субота – неробочий день або неповний день. Звертаємо увагу на те, що у Польщі є попереднє узгодження доставки з отримувачем. Для того, щоб у нас не виникало питань в процесі доставки і не порушувалися терміни доставки замовлення, будь ласка, завжди вказуйте контактний телефон отримувача (бажано вказувати саме польський номер телефону). Рання і пізня доставка (в неробочий час салонів), на жаль, неможлива. Доставка по території Польщі можлива протягом дня.
7. Доставка сюрприз
Доставка замовлення «Сюрприз» (доплата становить – 99 грн) – виїзд кур'єра на доставку без попереднього узгодження зручної адреси та часу з одержувачем (за даними зазначеними клієнтом).
Компанія не несе відповідальність в разі, якщо одержувача не буде за вказаною адресою і в зазначений час.
Звертаємо Вашу увагу, що в разі відсутності одержувача за вказаною адресою і в зазначений час, після 15 хвилинного очікування, кур'єр уповноважений передати замовлення надійній третій особі (родичу, сусідові, адміністратору готелю, швейцару та ін., якщо вважатиме це можливим!). Якщо в цей час зв'язатися з Вами для уточнення інформації з доставки замовлення нам не вдасться, і передати букет Вашому одержувачу кимось буде неможливо – букет буде повернутий кур'єром в офіс до з'ясування ситуації. Повторний виїзд кур'єра на доставку замовлення платний. Якщо Замовник відмовляється від повторної доставки, вартість замовлення не повертається, так як компанією були понесені повні витрати.
8. Доставка в свята і передсвяткові дні
Для своєчасної доставки Вашого замовлення у святковий день 14 лютого та 8 березня бажано оформити замовлення завчасно.
Наші менеджери працюють цілодобово і готові відповісти на всі Ваші запитання. Ви можете зв'язатися з нами за телефоном, поштою або звернутися в чат. У зв'язку з завантаженістю, доставка замовлень у святковий день здійснюється за подовженим графіком, доступним при оформленні замовлення на свято.
Доставка здійснюється за попередньою домовленністю по телефону з Вашим одержувачем!
Ми розуміємо важливість збереження сюрпризу перед Вашим одержувачем, тому ніколи не повідомляємо, що конкретно буде доставлено. Як правило, говоримо про доставку посилки або рекомендованого листа. Будьте впевнені, що Ваш одержувач отримає від доставки подарунка максимум позитивних емоцій! Ми намагаємося враховувати всі Ваші побажання щодо часу доставки, але в зв'язку зі святковою завантаженістю, на жаль, не завжди можемо 100% гарантувати їх виконання.
Звертаємо Вашу увагу, що в разі відсутності одержувача за вказаною адресою і в зазначений час, після 15 хвилинного очікування, кур'єр уповноважений передати замовлення надійному третій особі (родичу, сусідові, адміністратора готелю, швейцара і ін., Якщо вважатиме це можливим!) Якщо в цей час зв'язатися з Вами для уточнення інформації з доставки замовлення нам не вдасться і передати букет Вашому одержувачу кимось буде неможливо – букет буде повернутий кур'єром в офіс до з'ясування ситуації. Повторний виїзд кур'єра на доставку замовлення платний.
9. Оплата замовлення
10. Публічна оферта
З публічною офертою можна ознайомитись тут
11. Франчайзінг
-
Фізична особа-підприємець Коваленко Валентина Сергіївна
ЄДРПОУ 3494907821
Україна, 08601, Київська обл., Обухівський р-н, м. Васильків, просп. Київський шлях, буд. 4, кв. 68
-
Фізична особа-підприємець Ткачук Олена Миколаївна
ЄДРПОУ 3012102165
Україна, 22121, Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Кашперівка, вул. Шкільна, буд. 43
-
Фізична особа-підприємець Міляр Дарина Володимирівна
ЄДРПОУ 3348815505
Україна, 10005, Житомирська обл., м. Житомир, пров. Річковий, буд. 11, кв. 6
-
Фізична особа-підприємець Голубєв Дмитро Владиславович
ЄДРПОУ 3521215930
Україна, 10006, Житомирська обл., м.Житомир, вул. Радивілівська, буд. 89
-
Фізична особа-підприємець Мершавка Віталій Олександрович
ЄДРПОУ 2857316410
Україна, 49107, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т Гагаріна, буд. 108, кв. 54
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що замовлення приймаються на виконання тільки після 100% передплати. Ми безумовно довіряємо своїм клієнтам, тому достатньою підставою для виконання замовлення може вважатися документальне підтвердження факту оплати. Копію платіжного доручення Ви можете відправити нам по e-mail або в Viber. Будь ласка, пам'ятайте, що при цьому гроші за Ваше замовлення ще не надійшли на наш рахунок, тому зберігайте оригінал квитанції.
Увага! У сумнівних випадках власна служба безпеки компанії має право призупинити виконання замовлення аж до встановлення достовірності наданих в платіжних документах даних.
Компанія не несе відповідальність перед клієнтом (платником), якщо платіжний сервіс, за допомогою якого клієнт оплачує замовлення, порушує умови договору або встановлює додаткові комісії. Якщо у Вас виникли питання з приводу оплати за послуги з доставки квітів звертайтеся до нас і ми з радістю допоможемо Вам! Дякуємо за те, що Ви з нами!